Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Dada en Australie
22 septembre 2006

Kossa mi ca fe aster ? (Creole version, don't try to translate)

Mi cone pa personne sa comprendr a moin a par Aurelie, tonton et Yael me le pa grav. En plis mwin na poin zaccents, com si creole te pa assez complike pou comprendr.

Moin le a Port Douglas en Australie. 6 mois la fin' passe et mi commence domande a moin kossa moin ca fe apre. Mwin la pa envi d'rentre la Reunion. C'est in place le just gaillar pou voir la famille, mange un carry et fe un tour Mafat'. Mi ve pa rentr en France, ce une place les zust bons pou band'zoreil na poin rien pou fe. Alor mi commence penser mi sa continu voyazer. Lo Canada y ral a moin me la fre i kok un pe tro.

Comm dire papa, mi le pareil un ver d'ku, mi chang d'avi com mi chang quilotte. Na ouar demain.

Publicité
Publicité
Commentaires
S
té macro fé un ti déssin la couyoniss l Oz pou nou :)!!!!
S
ben lé bon vien voir a nou!!!<br /> nou lé pou mange chouchou!!!<br /> Out tantine??lé gaiyar alor
T
Ale brezil me si mi peu mi ca va rejoind' mon tantine au Canada. Seulmen nana un ti problem, pou fe la demand' visa y fo mwin y le en France. Mwin le koke mwin la !
S
Le canada y bot a ou???<br /> Ben allééé!! La fré y coq mé com sa ou verra ke la réinion sa un ti péi biennn chooo coma ou "gynra" (lol alors la je sais pas comment ecrire ça) retourné la ba !!<br /> Ou nana l' arzent?? allé fé pareye Anicet ek le ti goub caf antenne réinion oui ti goub la!! sad dix de foot!!!!<br /> An plis la réinion ban na la lo droi travay pou la commune o lieu gagné un ti moné dessou la table...<br /> Et pi si ou gagne pa fé d'marmay pou la caf :)<br /> Si mi té ou mi retourn BHV é pi mi attend un peul arzent pou allé au brézil<br /> Allé réfléchi bien!!!
Dada en Australie
Publicité
Derniers commentaires
Publicité